ILMU - AMAL - BAKTI

ILMU - AMAL - BAKTI

Sunday 4 May 2014

PIAGAM PELANGGAN


1.          Memastikan murid-murid sekolah ini diberi perhatian utama dalam menuntut ilmu dan bimbingan dengan mesra dan penuh kasih sayang.

2.          Memastikan murid-murid diberi bimbingan dan kaunseling serta mendapat penerapan nilai-nilai murni.

3.          Memastikan murid-murid mendapat peluang yang sama untuk memperkembangkan bakat dan potensi dalam bidang kokurikulum.

4.          Memastikan murid-murid yang layak diberi segala bantuan dan kemudahan yang disediakan.

5.          Memastikan semua urusan pendaftaran dan pertukaran murid-murid diuruskan segera.

6.          Memastikan sesiapa jua yang berurusan dengan sekolah ini dilayan dengan segera dan mesra.

7.          Memastikan sekolah ini sentiasa peka dan responsif kepada kehendak pelanggan dengan layanan kaunter yang mesra serta menentukan segala surat aduan dan rayuan diberi jawapan dalam tempoh dua minggu dari surat tersebut diterima.

8.      Menerima segala pandangan, cadangan, syor dan teguran yang membina dari semua pihak dalam usaha mempertingkatkan prestasi dan kecemerlangan pendidikan.

9.      Menjalin hubungan yang baik dengan PPD, JPN, masyarakat setempat dan agensi-agensi yang lain.

No comments:

Post a Comment